Sunday 9 October 2011

Galaxy S II – Kelajuan Pemproses 1.2 GHz Dual Core.



Samsung Galaxy S 2 Malaysia


Samsung Galaxy S II Malaysia | Samsung Galaxy S 2 Malaysia
samsung galaxy s ii malaysia 2 Galaxy S   2 Kelajuan Pemproses 1.2 GHz Dual Core 



NIPIS, ringan dan pantas adalah elemen penting yang terdapat model terkini, Samsung Galaxy S II yang dilancarkan baru-baru ini.

Pengarah Urusan Samsung Malaysia Electronics Sdn. Bhd., Kwon Jae Hoon berkata, Samsung Galaxy S II adalah skrin peranti telefon paling jelas yang terdapat di pasaran.
“Melalui skrin Amoled bersaiz 109.22 milimeter, ia memberi paparan imej yang jelas dan jernih. Ia sesuai dengan penggunaan rakaman kamera gambar dan video lapan megapiksel.
“Skrinnya mampu memaparkan imej sehingga 1080p menjadikan paparan visual nampak hidup serta mempunyai kedalaman.
“Selain paparan yang jelas, Samsung Galaxy S 2 turut mempunyai daya kuasa dan keupayaan yang lebih laju,” ulas Jae Hoon dalam majlis pelancaran gajet itu.
Generasi kedua Galaxy S II itu dilengkapi dengan kelajuan pemproses 1.2 gigahertz (GHz) Dual Core yang paling pantas dalam kategori telefon pintar Android.


Penggunaan platform Android 2.3 Gingerbread turut membolehkan penguna mendapat keupayaan membuka lebih daripada satu aplikasi tanpa sebarang masalah.
Ia juga tidak akan memperlahankan mana-mana aplikasi, jadi anda boleh menonton filem kegemaran sambil melayari Internet.
Galaxy S 2 bukan sahaja mampu berfungsi sebagai peranti yang hebat bagi golongan pekerja tetapi, mampu menjadi pernyataan gaya bagi golongan remaja.
Saiznya lebih nipis iaitu hanya 8.49 milimeter dan berat seringan 116 gram sahaja.
Di Korea, Samsung Galaxy S II terjual sebanyak 100,000 unit dalam masa tiga hari pertama jualan dan hampir 1 juta unit dalam masa kurang sebulan.




Samsung Galaxy S II malaysia 3 Galaxy S   2 Kelajuan Pemproses 1.2 GHz Dual Core

Samsung Galaxy S II Malaysia | Samsung Galaxy S 2 Malaysia



No comments:

Post a Comment